HTML

vérvaló

történetek amik meg lettek élve,álmodva,vagy egyszerüen csak szembe jöttek volna ,ha nem fordulok sarkon.nem lesz benne rendszer,kronológia.úgy jönnek majd sorba, ahogy eszembe jutnak.egyetlen dolog ,ami közös lehet bennük,hogy én írom le öket azzal a szilárd meggyözödéssel,hogy NINCS isten.a játék szabályait -anékül,hogy tudnánk-betartva mi vagyunk a teremtök ,magunk.

Friss topikok

  • matchstick : Filmet,filmet! (2008.08.23. 16:35) Nagyvárosi romantika
  • alitta42: egy napja nyitottam,bocs levinmarc ennyi idöm nincs.mire gondolsz,hogy egy van fenn?használd a csú... (2008.07.22. 21:26) Mandela 90 3/3

Linkblog

Archívum

Én mint a jó pap

2008.07.24. 00:57 alitta42

Vannak ,ugye az emberek,akiknek kérdéseik vannak.Ök vannak többségben,legalább is ezen a bolygón.Vannak  akiknek  válaszaik.Ök a kisebbség.Néha  erösen koncentrálódva egy adott helyen,többségnek is látszhatnak,de ne hagyjuk magunkat megtéveszteni.No, és persze itt vagyok én ,aki csak figyel.A lehetöséget nem lehet kizárni,hogy többen vagyunk figyelö üzemmódban. Nem lehet mindenkire odafigyelni.Vannak feladatok,akadályok amiket kérdések és válaszok nélkül kell  megoldani,áthidalni,egyszerüen odafigyelve arra,hogy kétszer ugyanazt a hibát ne kövessük el.

Egy lábtörés rehabilitációja alatt ,az érzékszervek ösztönösen ,feszülten figyelnek,az agyad tudja,hogy nincsen hiba lehetöség.Gyógyulni márpedig kell.Az újra járni tanulás azon fázisában,ahol az egyik mankót elhagyod,megcsal az agyad és az érzékszerveid.Boldogan ,ujjongva lépdelsz,újra sokkal emberibben érzed magad,azonnal elkezdesz telefonon barátokat közeállókat hívogatni és büszkén újságolod  a  hírt,miszerint  most sétálsz  ,miközben telefonálsz. El is felejtetted,hogy így is lehet.Az örömünnep ,a hangos halleluja,másnap ébredésig tart,mikor is,tested megmondja ki a fönök.Nem kopogtatva,udvariasan,de a legnagyobb rúgással törve ajtóstól rád.Hetek óta pihenö izmaid,a törés körül,térdszalagjaid, égnek,az izomláz olyan méreteket ölt,ami elképzelheteten volt eddig,korlátolt fejednek.

A segítség mindíg onnan jön,ahonnan legevésbé számítanál rá.

Ünnepi kórod van!-jön a kész diagnózis a telefonba Klárától.De ne aggódj!tudod egy nagybátyám,aki tsz állatorvos volt diagnosztizált hasonló eseteket.Tudod,mikor az igáslovak,néhány napig nem dolgoznak, nemzeti  ünnepekkor.

Aha,nem tudom.Honnan tudnám?negyedik emeletröl jövök vaze-gondolom.És?

Aztán a szünet utáni kezdéskor ,olyan izomlázuk lesz,hogy elpusztulnak.Na ,de tényleg ne aggódj.-mondja.Nem én! Olyankor az izmok tejsavat termelnek,amit lehet semlegesíteni. Tudom,-mondok-holnap reggel megyek és rádolgozok,ha bele pusztulok is.Márpedíg bele fogok.

Ááá,nagybátyám,szódabikarbónát (sodium bi-carbonat) adott a lovaknak,amitöl böfögtek mint az állat??,de aztán elmúlt minden,és húztak tovább.

Az jó!-mondtam.Az agyam nagyon gyorsan járt.Mért nem mentem én is müvészettörténésznek, biztos tudnék én is ilyen okosságokat nagybátyám lovairól.A szódabikarbóna arra való,hogy tudjak tovább húzni?Akarok?Nem,nem,én nem vagyok kérdezö.Válaszoló sem,úgyhogy csak figyelek,mit szól Klára,hogy ezt leírtam.

Nincs valakinek egy kis szódabiarbónája?Vagy egy szabad fél órája,csendben szuszogva meginni velem ezt az üveg pálinkát?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mivanhamegse.blog.hu/api/trackback/id/tr88582724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása