HTML

vérvaló

történetek amik meg lettek élve,álmodva,vagy egyszerüen csak szembe jöttek volna ,ha nem fordulok sarkon.nem lesz benne rendszer,kronológia.úgy jönnek majd sorba, ahogy eszembe jutnak.egyetlen dolog ,ami közös lehet bennük,hogy én írom le öket azzal a szilárd meggyözödéssel,hogy NINCS isten.a játék szabályait -anékül,hogy tudnánk-betartva mi vagyunk a teremtök ,magunk.

Friss topikok

  • matchstick : Filmet,filmet! (2008.08.23. 16:35) Nagyvárosi romantika
  • alitta42: egy napja nyitottam,bocs levinmarc ennyi idöm nincs.mire gondolsz,hogy egy van fenn?használd a csú... (2008.07.22. 21:26) Mandela 90 3/3

Linkblog

Archívum

Mandela 90 2/3

2008.07.22. 12:32 alitta42

Abban a pillanatban,minden kitisztult.Nem voltak kérdések.A fájdalom ,és a tudás birkóztak egymással agyamban.Kívülállóként figyelve a csatát,jelentem ez nem látszott két esélyesnek.Minden sejtem arra készülödött,hogy ez már bizony így lesz,az örökkévalóság hátrálévö részében.

Megkaptam a tudást,azt a nyomorúságos tudást amit a jövö ismerete ad.Még változtathatsz rajta,zengett az agyamban.Lófaszt!-jött a válasz villámként,valahonnan a mélyebb kérgekböl.

Nézzük a puszta tényeket,amik a jövöböl,egy rossz mozdulat hozományaként,csak úgy ,testet öltöttek .

Mivel jár egy ilyen törés?-ízlelgettem a tudást.

Elöször is,ott van a fájdalom.Rendben kezelhetö.Végszükség esetén,még mindíg ,tudok csúnyán káromkodni.

Ágyhoz leszek kötve egy ideig(a jövö ismerete nem ad mérhetö,behatárolható tudást).Ha azt állítom,én vagyok Hillary,és mennem kell,itt az idö,az sem fog a tényen változtatni,úgyhogy be kell szereznem a NagyDudák néhány epizódját.Vidám vasárnapoknak nézek elé.

A százhét lépcsöfok,ami a föbejárattól a lakás ajtóig vezet,nem fog a kedvemért liftté változni.Mindíg imádtam a viktoriánus építészetet.

Legkevesebb hat hétig,nem lesz bejövö pénzforgalom.Sosem álltam  alkalmazásban  a  klasszikus értelemben.Sebaj,a  hösi idökben,volt,hogy egy évig  azt  néztem,hogy  nö  a  fü(egyszer  minden  tudásnak  hasznát  veszed  fiam!).

Nagyjából eddig jutottam,mikor mozdítottak,ordítottam,vigyorgó gáz(szabad használatra),öt másodperc alatt visszaértem,az elsö (Diák)Szigetre.Béke velem!Boldog születésnapot Mr. Mandela!

(folyt.köv.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mivanhamegse.blog.hu/api/trackback/id/tr38579829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása